• 3D Sildade reguleerimine
  • Sillastend

Sildade reguleerimine ehk teie autorataste paigaldusnurkade reguleerimine on profülaktiline protseduur, mis on otseselt seotud mitte ainult auto kasutusaja pikkusega, vaid ka teie turvalisusega.

Ratta kalle – tähendab ratta kaldumist teepinna poole, seega olukorda, kus teepinnaga puutub kokku ainult ratta sisemine või välimine osa. Kokkujooks – tähendab ratta pööret sama telje teise ratta suhtes, st olukorda, kus rattad ei asetse teineteise suhtes paralleelselt ja vajavad seega reguleerimist.

Loomulikult on jutt vaevumärgatavast kaldest ja kokkujooksust, mida mõõdetakse kraadikümnendikes, seepärast ei ole palja silmaga võimalik märgata, et ratastega on midagi valesti.

Reguleerimata kalde- ja kokkujooksunurgal sillastendil on rida ebameeldivaid tagajärgi:

  • rehvide ebaühtlane ja liiga kiire kulumine

  • sõiduki juhitavuse halvenemine kurvides

  • raskused sõidutrajektoori säilitamisel rooli ühtlase asendi korral (peate autot pidevalt „roolima“)

  • suurenenud koormus roolimehhanismile ja auto vedrustusele

Millest sõltub autorataste õige kalde- ja kokkujooksunurk?

  • auto tehnilistest näitajatest

  • rehvide tüübist

  • auto kasutustingimustest (kiirus, koormus jms)

Autoteeninduses CARVEX kasutatakse kalde- ja kokkujooksunurga reguleerimiseks tänapäevaseid ülitäpseid seadmeid, mis võimaldavad viia rataste ideaalasendist kõrvalekalded miinimumini. Lisaks võime teile pakkuda vedrustuse ja roolisüsteemi kompleksdiagnostikat, et avastada õigeaegselt kõik võimalikud rikked, mis võivad põhjustada vale kalde- ja kokkujooksunurga kujunemist.

Juhime teie tähelepanu asjaolule, et CARVEXi spetsialistid soovitavad reguleerida kallet ja kokkujooksu pärast iga 10 000 … 15 000 kilomeetri läbimist või kaks korda aastas, näiteks talverehvide asendamisel suvistega ja vastupidi.

Sõiduki andmed

Teie teave

Soovitud tööd / varuosad

Esitage päring koheselt ja saage sobiva pakkumise!