Auto veermik on mugava ja turvalise sõidu tagatis. Enamikul autodest on vedrustus ehitatud ühel ja samal põhimõttel, seepärast on CARVEXi spetsialistid sõnastanud teatud baaspõhimõtted kõigi autode veermikuga töötamiseks:
- Vedrustuse õigeaegne diagnostika aitab järgmise remondi aega oluliselt kaugemale lükata ja maksumust vähendada
- Kõigi autode kõige nõrgemad osad on kuulühendused, õõtshoova puksid, hoovad ja amortisaatorid
- Veermiku diagnostikaks on vaja spetsiaalseid vahendeid, mis võimaldavad hinnata vedrustuse kummielemente
Kui sageli peaks veermiku üle vaatama?
- Pärast iga 10 000 - 15 000 kilomeetri läbisõitmist
- Kõrvalise müra tekkimise korral sõidu ajal
- Auto juhitavuse halvenemise
- Auto kaldumise korral ühele küljele
- Rooliloksu tekkimise korral
Veermiku kontrollimine autoteeninduses CARVEX ei võta palju aega, võimaldab välja selgitada kõik vedrustuse puudujäägid ja kavandada nende kõrvaldamise võimalikult lühikese ajaga.
CARVEXi soovitused vedrustuse remondiks:
- Võimaluse korral asendage veermiku kummidetailid polüuretaaniga – see peab kauem vastu ja aitab hoida auto teisi vedrustuskomponente
- Tehke remonti sümmeetriliselt, st vahetage samaaegselt välja nii parem- kui ka vasakpoolne detail, ehkki diagnostika tulemuste põhjal nõuab asendamist võib-olla ainult parempoolne